Unimog U300 U400 U500

unimog_u400_282

Tehnički podaci i uputstva U300 U400 U 500

Tehnički podaci i specifikacije:

Kontakt

Agro-grom d.o.o.
Samobor, Perkovčeva 88
Tel. 00385 1 3366 179
Fax. 00385 1 3364 606
Zastupanje, prodaje, servisiranje, rezervni dijelovi, savjetovanje

Unimog U 300/U 400/ U 500

PDF Ispis E-mail

NOVO u 2013. - Novi Unimog nosač oruđa iz Mercedes-Benza. Opširnije na LINK.


Unimog koncept

Postići ono što drugi ne mogu.

Kao i svako vozilo velike serije može biti individualno opremljeno. Četiri prostora (priključne točke) za nadogradnju i ugradnju oruđa nude beskrajne mogućnosti. On je prilagodljiv svim terenima i sa brzinom do 90 km / h brži nego bilo koji traktor i svestraniji nego bilo koji kamion.

Kao profesionalan nositelj priključaka do 7,5 t bruto težine vozila, Unimog U300/U400/U500 nudi bezbroj mogućnosti pogotovo za profesionalce koji žele povezati  najvišu učinkovitost i ekonomičnost u uporabi tijekom cijele godine. 

unimog_u_400_650Unimog U 400 - Kompaktni omjeri vozila

Koncept vozila

Gdje drugi zaostaju, Unimog ide dalje.

UNIMOG_U_300_POGON_650_0Unimog U300/U 400/U 500 - Gdje drugi zaostaju, Unimog ide dalje

Portalne osovine, stalni pogon na sva četiri kotača, podrška na svim terenima čine Unimog U300/400/500 prilagodljivim svim uvjetima.

Portalne osovine: prilagodljiv svakom terenu. Osovine u portalnoj izvedbi omogućuju Unimogu U 500 U300/U400 izvanrednu prilagodbu terenu. On može nositi i  sa teškim terenima. Zahvaljujući visokom dopuštenom osovinskom opterećenju i s ugrađenim ili nadograđenim priključcima će izvršiti svaki zadatak. Uzdužna osovina sa integriranim stabilizatorima nudi stabilnost, mali nagib i ljuljanje vozila.

Spiralne opruge: uvijek ostati na terenu. Progresivno dizajnirane spiralne opruge s teleskopskim amortizerima pružaju optimalnu amortizaciju vozila tako da u bilo kojem trenutku sva 4 kotača dodiruju tlo.

Stalni pogon na četiri kotača: Standardna oprema uz stalni pogon na sve kotače pruža visoku trakciju i stabilnost npr. u zimskim mjesecima. Trebate li maksimalnu vuču na zahtjevnim terenima, možete uključiti pogon na uzdužnoj i dvije osovine diferencijala tijekom vožnje - jednostavno okretanjem prekidača i bez prekida vuče

UNIMOG_U20_PORTAL_AXLES_2102
unimog_u300_poluosovine_210
unimog_u300_TORZIJE_210
Portalne osovine i veliki profil guma osiguravaju dobru prilagodbu raznim terenima
  • prilagodljivost terenima i pri niskom težištu vozila
  • cijevi i osovine diferencijala su znatno manji nego kod kamiona i nalaze se na sredini kotača
  • izvrsne vozne performanse čak i pri punom opterećenju
Svi kotači su uvijek na tlu zbog spiralnih opruga i kuta nagiba poluosovina
  • udobnost u vožnji
  • minimalno samo-upravljanje
  • odlična prilagodljivost opruga svim uvjetima
Dobra trakcija: stalan pogon na sva četiri kotača sa mogućnošću uključivanja diferencijalnog pogona u obje osovine
  • pogon bez proklizavanja
  • Visoka stabilnost i sigurnost u zimskim uvjetima
  • 100%-tni učinak u obje osi za prijenos snage na sva četiri kotača
VIDEO VIDEO VIDEO

Jedna guma na pogonskoj osovini: jednostavno svestran. Za razliku od konvencionalnih pogona na sve kotače kod kamiona koji imaju dvije gume na pogonskoj osovini, Unimog ima jednu. Stražnji kotači se kreću po već ugaženom tragu prednjih guma, pružajući tako snažnu vuču i nizak otpor. Uz široku paletu različitih veličina i tipova guma, Unimog je opremljen za različite uvjete.

Sustav kontrole tlaka u gumama tirecontrol. Još jedan plus za težak ili vlažan teren, opcijski  raspoloživi sustav kontrole pritiska u gumama tirecontrol. Na taj način se  za vrijeme vožnje tlak u gumama brzo i fleksibilno prilagodi terenu. Okretanjem prekidača možete smanjiti tlak zraka za povećanje kontakta gume sa tlom kako bi se spriječilo propadanje u mekom tlu, a time i povećala trakcija.

ABS i ALB: inteligentni kočioni sustav. Visoku sigurnost i stabilnost osigurava serijski ugrađen kočioni sustav protiv blokiranja. Može se po potrebi uključiti i/ili omogućiti diferencijalni pogon. Automatski o težini ovisna kontrola sile kočenja (ALB) pruža - ovisno o stanju opterećenja -jedinstveni učinak kočenja čak i pri spustu.

Jedna-guma-na-pogonskoj-osovini_210 U_300_ISPUSTANJE_GUME_210 U300_ABS_GUMB_210
Sa po jednom gumom po pogonskoj osovini povećava se stabilnost u vožnji
  • Veliki izbor guma - od malih guma visokog tlaka za teretna vozila do  poljoprivrednih guma velikih volumena i niskog tlaka
  • zimi ili  po teškom terenu mogu se staviti lanci ovisno o veličini guma

Sa tirecontrol regulira se tlak u gumama tijekom vožnje

  • Visoka trakcija, dobro samo-čišćenje i reducirani tragovi na terenu
  • fleksibilna prilagodba pritiska guma na terenu i uvjetima na cesti za vrijeme vožnje
  • Izbjegavanje oštećenja gume uzrokovane smanjenim ili povećanim pritiskom
Čak i više sigurnosti sa kočionim sustavom protiv blokiranja (ABS)
  • Više sigurnosti zbog visoke stabilnosti u vožnji i pri skretanju
  • ABS kontrola za svaki kotač
  • ALB kontrola sile kočenja ovisno o opterećenju
VIDEO VIDEO VIDEO

Pogon vozila

Sa Mercedesovim Unimogom U300/400/500 ste u pravoj brzini u svakoj prilici i sa teškim teretom i sporim tempom i to sve bez opterećenja mjenjača. Tako se štedi i materijal i Vaši živci.
Prijenos: svestran koliko trebate. Sinkronizirani elektro-pneumatski mjenjač (Telligent ®) sa 8 brzina za kretanje unaprijed i 6-8 za kretanje u natrag, odlikuje se tihim radom, dugim vijekom trajanja i visokom učinkovitosti te je pogodan za širok spektar djelovanja. Sinkronizirani EQR (Electronic Quick Reverse) olakšava brzu promjenu smjera, npr. pri parkiranju ili slobodnom okretanju na terenu.

UNIMOG_U_300_POGON_650Unimog U 300/U 400/U 500 - 8 brzina za kretanje unaprijed i 6-8 za kretanje u natrag

  • za svaku operaciju, optimalna brzina- učinkovito i ekonomično
  • izravno, brzo mijenjanje brzina pri manevriranju

Telligent ® mjenjač: mijenjajte brže nego što mislite.
Kratak doticaj ručice mjenjača prema naprijed ili natrag - odmah izračunava okretni moment i brzinu ovisno o brzini motora koji se prikazuje na zaslonu. U drugom slučaju, možete jednostavno odabrati željenu brzinu ručno.

  • čuva motor, kvačilo i prijenos
  • kada se mijenja brzina, desna ruka je slobodna, na primjer, za rad sa priključcima
  • opuštena, koncentrirana vožnja


Puna snaga u bilo kojoj brzini. Osnovna oprema se može nadopunjavati i koristiti s lakoćom. U potpunosti opterećujuće radne brzine  prilagođavaju brzinu zahtjevima i povećavaju silu vučenja. I sa sporim brzinama ćete dobiti punu snagu čak i pri vrlo niskoj brzini kretanja.

  • ukupno 24 brzine za kretanje unaprijed i 22 brzine za kretanje unazad omogućuju prilagođavanje zahtjevima
  • elektro-pneumatski mjenjač sa prekidačem za uključivanje osnovne, radne i spore grupe brzina
U300_PRIJENOSI_DIJAGRAM_435
UNIMOG_U300_PREKIDACI_BRZO_SPORO_210

Sa ukupno 24 brzine za kretanje unaprijed i 24 brzine za kretanje unazad Unimog U/300/400/500 nudi optimalne radne uvjete i brzinu

Prekidač na srednjoj ploči za uključivanje radne, osnovne i spore skupine brzina

VIDEO VIDEO

Pretvarač momenta spojke: dorastao i  teškim opterećenjima. Hidrodinamički pretvarač momenta dozvoljava prekoračenje visine okretnog momenta i do dva puta što je idealno za vuču teških tereta. Pri određenom broju okretaja, uključuje se izravna veza između motora i mjenjača. Tako se dobiva puna snaga. 

  • povećani okretni moment kod teških tereta 
  • lako kretanje, smanjeno trošenje spojke 
  • manji broj promjena brzina 

Hidrostatski pogon: isti broj okretaja, promjena radnog tempa. On omogućava jednostavno prilagođavanje rada pri konstantnoj brzini okretaja motora i kardana. Uz lagani pritisak na papučicu gasa vozilo će ubrzati i usporiti - između 0 i 25 km / h - pažljivo i bez zastajkivanja. Pritiskom na prekidač se mijenja i smjer kretanja i to brzo i sigurno. 

  • siguran rad čak i na kosinama i sa prikolicom
  • nožno (za simultani rad) ili ručno upravljanje 

AutomaticShift: mijenjajte kako vam se sviđa. Voziti i raditi bez korištenja kvačila - kao sa automatskim mjenjačem je za vozača veliko olakšanje pogotovo pri intenzivnom radu i transportnim operacijama. Može se usredotočiti na rad i transport i promijeniti brzinu kada je potrebno i to jednostavnim pritiskom na gumb. M znači ručno mijenjanje, a A automatsko mijenjanje brzina i oba su bez upotrebe kvačila. Posebne značajke: i u automatskom načinu rada, može se pritiskom na gumb prijeći na ručno mijenjanje.

  • smanjuje trošenje spojke
  • Manja potrošnja goriva
  • ručno ili automatsko mijenjanje brzina po izboru
U300_GETRIBA_210 U300_PREKIDAC1_210 U300_MJENJAC1_210

Pritiskom na gumb rukom možete kontrolirati hidrostatički pogon

Izborni automatski sklop (npr. za cestovni promet) ili ručno pomicanje (npr., u operaciji, odnosno u području)

Sa jednim pritiskom na gumb prelazi se sa ručnog na automatsko mijenjanje brzina

VIDEO VIDEO VIDEO

Stručna i priključna kompetencija

Jedan za sve - Unimog U300/400/500 nudi sa svojim brojnim prostorima za nadogradnju i ugradnju brojne mogućnosti vezane za broj priključaka i radne zadatke. Time se omogućava visoka ekonomičnost kroz cijelu godinu.
3 mjesta za nadogradnju:

  • s prednje strane između osovina
  • na prednjoj montažnoj ploči i
  • u stražnjem dijelu omogućuju priključak različitih uređaja.
Sa Unimogom možete vršiti više operacija istovremeno - brzo, jednostavno i ekonomično.

u300_kosnja_cestarija_650Unimog U 400 - Kompaktni omjeri vozila

  • Prvi, prednji dio za montažu sa montažnom pločom (za rubnu kosilicu, ralicu i frezu, uže vitla, prednju četku)
  • drugi, prostor između osovina (npr. za četku za čišćenje i utovarnu žlicul)
  • treći, stražnja strana (npr. za brzu promjenu manjih dizalica, zadnji podizni uređaj)


1 prostor za nadogradnju, 3 mogućnosti: uvijek pravo rješenje. Sa ili bez platforme - prostor sa trostrukom iskoristivošću čini  Unimog 500 U300/U400/U iznimno fleksibilnim. Platforma se može, ako je potrebno lako odvojiti od cilindra, a onda ta verzija omogućuje mnogo veće nosivosti.

  1. Prvo: Postojeći uređaji mogu se instalirati na platformi
  2. Drugo, pričvršćivanje novih uređaja sustava izravno kuglu platforme između okvira (veća nosivost u slučaju micanja platforme)
  3. Treće, stalne uređaje ili sezonske priključke može se montirati direktno na ravne vodilice

multifunkcionalnost-unimog-prikljucci-shema_650Do četiri prostora za nadogradnju i ugradnju čini Unimog ultimativnim nosačem priključaka

Koncept okvira: siguran, ekonomičan, stabilan. Osnova za ekonomično korištenje Unimoga  U300/U400/U500 kao profesionalnog terenskog vozila su kontinuirane, ravne priključne ljestve. One omogućuju izravan, jednostavan priključak uređaja. Visoka sposobnost savijanja i torzijske čvrstoće pridonosi maksimalnoj stabilnosti. Integrirane točke pričvršćenja i rupe olakšavaju montažu i pružaju dodatnu sigurnost pri visokim zahtjevima.

  • jednostavna, izravna ugradnja na nosač
  • dobre karakteristike pri vučenju i guranju
  • dizajniran za istodobnu ugradnju više uređaja


Definirana područja za pričvršćivanje: brza i jednostavna instalacija.
Na Unimogu su sve potrebne točke pričvršćenja unaprijed instalirane i  kompatibilne su s postojećom opremom.

  • Razvijen u tvornici  i usklađen sa proizvođačima opreme
  • Jednostavna instalacija
  • definirane sile
  • Sigurnost protiv preopterećenja

slika Kontinuirane, stabilne ljestve s integriranim točkama pričvršćenja čini uređaj jednostavnim i pristupačnim
Cilindar se jednostavno rukom može odvojiti od platforme
 Stražnji prostor za montažu za jednostavno montiranje opreme


Mehanički pogon

Za strojeve sa visokim zahtjevima na raspolaganju je snažan paket  Unimoga U300/400/500 sa mehaničkim prednjim vratilom sa do 150kW stalnog napajanja. Još jednu mogućnost nudi i stražnje vratilo sa napajanjem od 120kW.

UNIMOG_U300_ralica2Unimog U 400 - izuzetno snažan i okretan u zimskoj službi

Prednje priključno vratilo: još jedan plus pri korištenju opreme. Strojeve s visokim zahtjevima moći ćete pokretati sa prednjim priključnim vratilom koje pokreće direktno motor. Izlazna snaga: 150 kW., serijski hlađen uljem, i sadrži 1 3 / 4 " klin za visoki momentni prijenos i efikasnost. Digitalni mjerač okretaja i elektronski kontrolni sustav motora omogućuju posebno fino podešavanje broja okretaja od 420-1000 okr / min i to precizno i kontinuirano

  • izravni mehanički pogon od pogonskog sklopa motora
  • bez prekida snage za vrijeme promjene brzina
  • visoka učinkovitost i visok kontinuirana snaga

Stražnje priključno vratilo: za priključivanje velikih strojeva kod Unimoga U 300 / U 400 / U 500 je dostupno stražnje vratilo sa kontinuiranom snagom od 120 kW i mogućim dvostrukim brojem okretaja (540 i 1000 okr / min) što osigurava visoku učinkovitost pri pogonu sjekača drva, velikih kosilica, utovarivača i strojeva za baliranje.

  • rad putem upravljačke ploče u kabini

Dodatni pogon: sve opcije su uključene.
Unimog U 300 / U 400 / U 500 nudi dodatni pogon motora i mjenjačkog sklopa. Kod motora se to odnosi na hidraulički pogon. On služi za pokretanje strojeva na hidrostatski pogon kojima je hidraulika koncipirana kod proizvođača, to su npr. glodalice bankina ili asfaltne glodalice. Dodatni pogon mjenjačkog sklopa omogućuje korištenje komercijalno raspoloživih hidrauličkih pumpi za dizalice i zračne platforme. Broj i smjer okretaja su indentični sa brojem i smjerom okretaja motora.

  • Rad uz pomični prekidač u središnjoj konzoli, a po potrebi i putem daljinskog upravljača


Podesiva elektronska ploča:
Podesiva elektronska ploča omogućuje jednostavno, praktično ugađanje vozila i to od ograničenja broja okretaja motora do pokretanja / zaustavljanja motora putem daljinskog upravljača. To osigurava maksimalnu pouzdanost i za ljude i strojeve i olakšava naknadne prilagodbe - na primjer pri izmijeni opreme ili operativnih profila.

  • osnovne postavke mogu se jednostavno prilagoditi na elektronskoj ploči
  • manje opterećenja za vozača u kritičnim situacijama

Slike 2.  Prednje priključno vratilo za uređaje s visokim zahtjevima. Po potrebi je dostupno i stražnje priključno vratilo .
Utikač električne struje za pogon strojeva jačine do 40A
Smještaj prednjeg vratila(1), dodatnog pogona motora(2) i brzog dodatnog pogona mjenjača(3) na Unimogu U300/400/500

Hidraulički pogon i upravljanje strojevima

Unimog U300/400/500 na raspolaganje stavlja dvokružnu radnu hidrauliku, a po potrebi i dvokružnu pogonsku hidrauliku tako da su uvijek spremna četiri neovisna hidraulička kruga.

Kommunaleinsatz_Reinigen_Leistikow_650Unimog U 400 - Svestran u komunalnim djelatnostima


Hidraulični koncept: neovisni i svestran. Ključni element velikog stupnja iskoristivosti u pogonu više uređaja je snažan hidraulički sustav. Sa dva kruga za radnu i dva za pogonsku hidrauliku, Unimog U 300 / U 400 / U 500 omogućava simultano korištenje četiri samostalna hidraulička kruga. Najbolji preduvjeti za rad svestranog Unimoga.

  • 4 hidraulička sustava -  od 24 l / min do 125 l / min i radni tlak od 200-300 bara


Lako priključivanje, jednostavno korištenje: sve u nekoliko koraka. Bojom i brojčano označena hidraulična utičnica i priključci olakšavaju brzo priključivanje uređaja. Standardizirane spojke čine izmjenu strojeva dječjom igrom, a i plivajući položaj se može odrediti za svaki ventil pojedinačno. Jednako jednostavan je i električni nadzor hidrauličkih funkcija. On je već intuitivan, bez duge potrage ili razmišljanja.

  • tipkovnica i hidraulička utičnica brojčano je i bojom označena
  • elektronički joystick za do 8 smjerova kretanja
  • prekidač za odabir ventila
  • gumb za aktiviranje plivajućeg položaja ili za uključivanje priključaka od 1-4 do 5-8
  • prekidač za upotrebu stalnog pogona (krug III i IV)
  • Hitan prekidač za brzo uključivanja svih ventila

Radna hidraulika. Prvi krug kontrolira do 8 uređaja sa 200 bara sistemskog pritiska (24 l / min) preko 4 ventila dvostrukog djelovanja ili pokreće hidraulične motore u nižem rasponu performansi. U kombiniranoj izvedbi sa dva kruga I.+ II. (24 l / min + 48 l / min) može se kontrolirati pogon hidrauličnih motora neovisno jedan od drugog. Sa drugim krugom II (do 240 bar) možete upravljati već postojećim strojevima kao da su novi i poboljšani

 

  • 2 neovisna hidraulička kruga
  • Sigurna, ugodna kontrola svih pokreta
  • integriran u tvornici, jamstvo rezervnih i dodatnih dijelova
  • Zamjenjiv ventil za fleksibilnu izmjenu struje sa kruga I na krug II ili zajednički prekidač za I i II krug 


slika
Tipkovnica prikazuje bojama i numerički označene ventile i priključke
Priključci za hidraulički sustav su označeni bojama i brojevima što je idealno za brzu i sigurnu izmjenu priključaka
Joystickom kontrolirate sve pokrete - jednostavno i udobno
str 23
Pogonska hidraulika: snaga po potrebi
Pogonska hidraulika VarioPower zamjenjuje, sa strane strojeva, hidrauličke kardanske pumpe ili dizelski motor. Otvoreni sustav (krug IV) na raspolaganje stavlja 42kW za brže uzimanje većih količina ulja pod visokim pritiskom ili za pogon hidromotora. Za veće zahtjeve je na raspolaganju zatvoreni sustav (krug III) sa 300 bara i 62kW snage za pogon hidromotora

  • smještena unutar okvira platforme (može se i izvaditi kako bi se dobio veći tovarni prostor)
  • moguć je i paralelni pogon III. I IV: kruga kako bi se uštedilo na vremenu i troškovima

slika  Pogonska hidraulika VarioPower je smještena unutar okvira platforme i može se po potrebi maknuti zajedno sa okvirom i aparatom

Udobnost i ergonomija

Kabina Unimoga U300/400/500 nudi sve što radni dan vozača može činiti ergonomičnijim i sigurnijim; kombinirani klima uređaj, uređaj za grijanje i prozračivanje osiguravaju ugodnu klimu u svakom trenutku

unimog_u300_pokretni_volan_650Unimog U 400 - Kompaktni omjeri vozila

Str 25
Raditi bez umaranja: čak i tijekom dugog rada
Kabina od materijala otpornog na koroziju, buku i toplinu (FVW), zajedno sa vrlo stabilnim i visoko tehnološkim materijalima nudi čvrstoću i krutost sa dobrim izolacijskim i amortizacijskim sposobnostima. Većina električnih upravljačkih funkcija smanjuje vibracije u kabini na minimum.

 

  • veliki slobodni prostor za glavu i kretanje; za opušten dugotrajan rad
  • Sustav za grijanje i ventilaciju s integriranim klima-uređajem
  • grijana sjedala, prozori i ogledala za udoban rad zimi
  • programirano grijanje


Ergonomija: pregledan i jednostavan. Odlična čitljivost bez obzira na položaj vozača zajamčena instrumentnom pločom pričvršćenom na stup volana. Pozadinsko osvjetljenje i 2 multifunkcionalna LCD-a pokazuju sve važne informacije. Na središnjoj konzoli se nalaze sve kontrole i pokazivači, a složeni su pregledno, po grupama i lako su dostupni.

  • instrumentna  ploča sa optičkim i zvučnim upozorenjima
  • središnja konzola s vidljivim i lako dostupnim elementima

 

Str 26
Pregledna kabina

Predvidjeti ono što dolazi po želji i sa vratima za košnju: Sa svojim širokim vjetrobranskim staklom koje je okrenuto prema dolje i strmo nagnutim prednjim poklopcem, Unimog U 300 / U 400 / U 500 omogućuje slobodan pogled na sva priključna vozila i priključna mjesta. Duboki bočni prozori i veliki stražnji prozor pružaju odličnu preglednost svih radnih prostora i priključnih uređaja koji će se koristiti.

Kompaktne dimenzije: agilan i vrlo jak. Uz vozilo širine 2,15 m, kratkim vilicama od 1,15 m i sa krugom okretanja od 13,7 m Unimog U 300 / U 400 / U 500 nudi najbolje uvjete za rad u skučenim okruženju. Nekoliko prostora za montažu i velika nosivost na prednjoj osovini su još jedna prednost pred kamionom.

  • manevriranje i ranžiranje i na skučenom prostoru
  • velika nosivost na prednjoj osovini 


Slika  Nesmetan pogled u svim smjerovima kroz veliko vjetrobransko staklo, duboke bočne prozore i veliki stražnji prozor
Kombinirani klima uređaj, uređaj za grijanje i ventilaciju brine o ugodnoj temperaturi

 

Str 27
Dodatna oprema na vaš zahtjev.
S obzirom da je kod Unimoga U 500 300/U400/U sve orijentirano na korisnika, na raspolaganju je i dodatna oprema koja će značajno olakšati svakodnevno poslovanje.

3 primjera
VarioPilot ® izmjenjivi upravljač. Jedan pokret rukom i stup upravljača se može uključujući i instrumentnu ploču i pedale kretati s lijeva na desno. Nudi optimalan pregled terena, sigurno spuštanje na strani okrenutoj od prometa i ugodno radno okruženje za jednog čovjeka. Vrata za košnju: Na zahtjev možete dobiti vrata za košnju umjesto suvozačevih vrata. Ona imaju  prošireno, grijano, izolacijsko panoramsko staklo sa strane, brisače i tako nudi najbolje uvjete za košnju sa jednim ili dva zaposlenika.
Okretno sjedalo. Zračno amortizirano okretno sjedalo omogućuje ugodan rad na uređaju. Sa dobrim pregledom terena na desnoj strani uz blagi nagib i mogućnost rotacije za 90 ° idealna je dopuna vratima za košnju

  Slike: Jednim potezom možete pomaknuti VarioPilot ® izmjenjivi upravljač s lijeva na desno - idealan za siguran i udoban rad jednog čovjeka.
Vrata za košnju i okretno sjedalo služe za dobar pregled terena i dovoljno mjesta za noge.

 

Str. 28
Ekonomičnost i briga za okoliš
Unimog U 300/400/500 nije samo prilagodljiv svim situacijama na terenu nego je i sklon dugotrajnom radu, ekonomičnosti i brizi za okoliš što ga čini vozilom budućnosti kojem je teško naći pandan.

Str 29
Čisto, sigurno, ekonomično: Bluetec ® dizelska tehnologija.
Bluetec ® je  SCR dizelska tehnologija (selektivna katalitička redukcija) Mercedes-Benza. Bluetec ® drastično smanjuje emisiju dušikovog oksida i čestica i optimizira potrošnju goriva, bez smanjenja performansi dizel motora. Dodatni katalizator smanjuje stvaranje dušikovih oksida dodavanjem aditiva AdBlue  kemijski neotrovnu vodenu otopinu koja se dovodi iz odvojenog spremnika. Dakle Unimog U 300 / U 400 / U 500 ne zadovoljava samo stroge EU standarde za smanjenje emisija plinova  iz vozila, nego također pruža lako održavanje sustava i poboljšanje performansi za svaku varijantu motora.
Kontrola motora po želji: način vožnje i način rada. Motor Unimoga U 300 / U 400 / U 500 se može pritiskom na gumb prilagoditi ili radu na terenu ili vožnji. U vožnji ćete profitirati pri cestovnom transportu zbog elastičnog broja okretaja, a pri radu na terenu će i pri većem opterećenju odstupanje broja okretaja biti malo.
Spremni za izvrsnost: nezahtjevni Euro 4- motori (od 2009: Euro 5) Mercedes-Benza zadovoljavaju u svakom trenutku visoke tehničke standarde i savršeno su opremljeni za razne zadatke. Direktno ubrizgavanje, tri ventila po cilindru, turbo punjač, intercooler i  visoki okretni moment nude široki raspon snaga i vrhunske performanse. Izgoreni zrak se usisava u područje bez prašine. Hladnjak vode kojim upravlja termostat sa hidroventilacijom drži hidraulični motor hladnim čak i pri niskim brzinama i visokim performansama. Hladnjak velikog volumena se uz pomoć rešetke za čišćenje vrlo lako održava i zato nema problema niti pri radu u iznimno prašnjavim uvjetima.

  • nisko-održavanje motora od 115 kW (156 KS) do 210 kW (286 KS)
  • niske emisije plinova, ekonomičnost, tih pogonski sustav
  • smanjenje dušikovih oksida i štetnih čestica
  • visoka učinkovitost goriva
  • smanjenje potrošnje goriva

Str 31 Uvijek na mjestu.
Diljem svijeta servisi Mercedes-Benza
Gdje je Unimog, ni mi nismo daleko: zahvaljujući više od 1.000 Mercedes-Benz servisnih centara na svijetu, Unimog partnerima smo brzo dostupni kada je to potrebno i to servisom i uslugama koje su pouzdane, fleksibilne i progresivne kao što je i Mercedes-Benz Unimog sam. Od brze nabave rezervnih dijelova do popravaka i održavanja  i ponuda za financiranje i leasing. I to ne samo za sam Unimog, nego i za ugradbene dijelove i priključke. Na nas se možete osloniti.

 Želite li se više kretati?

unimog_elektoprivreda_dalekovodiUnimog U 400 - Izuzetan u svakodnevnim poslovima u elektroprivredi

Sa Unimogom dobivate više od samog vozila. Unimog je već postao filozofija. Ne mogu se zamisliti situacije ili zadaci u kojima Unimog ne bi mogao biti uspješan. Zbog raznolikosti u zadacima i zahtjevima nudimo Vam tri serije Unimoga:

Unimog U 20 sa svojom bruto nosivošću od 7,5 do 9,3 t u potpunosti zadovoljava potrebe komunalnog gospodarstva. Ne košta više od kvalitetnog traktora, a sadrži i sve prednosti kamiona i odlike pravog Unimoga. Nudi maksimalni potencijal kroz cijelu godinu.

Unimog U3000/4000/5000 sa svojim iznimnim sposobnostima prilagodbe terenu izbacuje svaku konkurenciju. Za to su se pobrinule slijedeće njegove odlike: fleksibilan okvir za veću stabilnost na terenu i na cesti, pogon na sva četiri kotača sa diferencijalnim pogonom u obje osovine kao i portalne osovine za maksimalnu prilagodljivost terenu